Koop tweedehands kruisers en Morbihan

  • 1/71

    Cruiseschip Nimbus 370

    115.000 €

    (BTW inbegrepen)

    • Gevalideerde tweedehands boot
    • Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 1998
    • Lengte: 11,2m.
    • Nimbus 370 11.2 m van Lengte.

  • 1/86

    Cruiseschip Sealine T47

    248.000 €

    (BTW inbegrepen)

    • Gevalideerde tweedehands boot
    • Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 2002
    • Lengte: 14,26m.
    • Sealine T47 14.26 m van Lengte.

  • 1/88

    Cruiseschip Greenline 40

    280.000 €

    (BTW inbegrepen)

    • Gevalideerde tweedehands boot
    • Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 2014
    • Lengte: 11,99m.
    • Greenline 40 11.99 m van Lengte.

  • 1/75

    Cruiseschip Nimbus 37 Trawler

    99.500 €

    (BTW inbegrepen)

    • Gevalideerde tweedehands boot
    • Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 1997
    • Lengte: 11,2m.
    • Nimbus 37 Trawler 11.2 m van Lengte.

  • 1/12

    Cruiseschip Rhea 750

    58.000 €

    • Gevalideerde tweedehands boot
    • Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 2003
    • Lengte: 8,45m.
    • Rhea 750 8.45 m van Lengte.

  • 1/3

    Cruiseschip Rhea 28

    69.000 €

    • Gevalideerde tweedehands boot
    • Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 2009
    • Lengte: 8,5m.
    • Rhea 28 8.5 m van Lengte.

  • Wil je door een professionele scheepsmakelaar worden geholpen bij de aankoop van een boot?

  • Tweedehands boot. 7755 | Cruiseschip tweedehands

    21 Foto's

    Cruiseschip Targa 46

    910.000 €

    (BTW inbegrepen)

    • Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 2020
    • Lengte: 15,11m.
    • Targa 46 15.11 m van Lengte.

  • Tweedehands boot. 7188 | Cruiseschip tweedehands

    14 Foto's

    Cruiseschip TRAWLER META KING ATLANTIQUE

    265.000 €

    (BTW inbegrepen)

    • Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 2000
    • Lengte: 12,85m.
    • TRAWLER META KING ATLANTIQUE 12.85 m van Lengte.

  • Tweedehands boot. 0223 | Cruiseschip tweedehands

    19 Foto's

    Cruiseschip Flyer 10

    37.000 €

    • Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 1989
    • Lengte: 10,49m.
    • Flyer 10 10.49 m van Lengte.

  • Tweedehands boot. 7499 | Cruiseschip tweedehands

    12 Foto's

    Cruiseschip Erne Baot Isis 920 200 cv Turbo Diesel

    52.000 €

    • Port la Trinité sur Mer, Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 2004
    • Lengte: 9,2m.
    • Erne Baot Isis 920 200 cv Turbo Diesel 9.2 m van Lengte 0,70 m van Diepgang.

  • Tweedehands boot. 5247 | Cruiseschip tweedehands

    4 Foto's

    Cruiseschip HARMONY 38

    74.500 €

    • Morbihan (Frankrijk)
    • Jaar: 2006
    • Lengte: 11,67m.
    • HARMONY 38 11.67 m van Lengte 1,95 m van Diepgang.

Bewaar je zoekopdracht en ontvang informatie over nieuwe boten per e-mail

  • Type: Cruiseschepen
  • Huidige staat van de boot: tweedehands
  • Lokalisatie: Morbihan (Frankrijk)

Uw advertentie is correct aangemaakt

U kunt uw alerts op elk moment annuleren. Door op de knop te drukken ga je akkoord met de Wettelijke voorwaarden

Kruisers (cruiser in het Engels) zijn motorboten die speciaal ontworpen zijn voor lange reizen en daarom hebben ze meestal ruimte en grote hutten. In het algemeen zijn ze ontworpen om comfort te bieden in plaats van snelheid en prestaties. Ze bieden eenvoudige en comfortabele navigatie, vooral in moeilijke omstandigheden, zoals bij harde wind. Er zijn op de markt ook kruisers in cuddy-versie, dat wil zeggen sportievere kruisers met een aerodynamisch en innovatief ontwerp waardoor snelheid kan worden verkregen. Dankzij hun niet al te grote afmetingen, meestal van 8 tot 14 meter, hebben ze een goed gedrag in het water en zijn ze stuurbaar. Ze kunnen ook gesleept worden, waardoor op de kosten voor het afmeren wordt bespaard. De stuurhut is meestal ruim en kan een zithoek hebben die open is naar de achtersteven of in het midden. Benedendeks hebben kruisers meestal een badkamer en minstens één hut. De meeste van deze schepen zijn voorzien van verwarming en airconditioning, elektrische generator en boiler. Over het algemeen bieden ze dezelfde uitrusting aan als de grotere jachten, maar dan in een kleiner formaat en tegen lagere kosten. Verder hebben ze geen professionele schipper aan boord nodig.